Testy wydajności RDR2 na PC potwierdzają sprzętożerność gry

Wczoraj na PC wreszcie zadebiutowała gra Red Dead Redemption II. Wielu graczy narzeka na słabą wydajność. Dzięki testom opublikowanym przez serwis Guru3D możemy się przekonać, jak wygląda optymalizacja.

Przed premierą wersji pecetowej pojawiły się doniesienia, że nawet najmocniejsza karta na rynku nie jest w stanie zaoferować stałych 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K. Niestety, te informacje okazały się prawdziwe. Przy ustawieniach Ultra w 3840x2160 uzyskano średnio 43 FPS-y na PC z układem GeForce RTX 2080 Ti, procesorem Intel Core i9 9900K oraz 32 GB pamięci RAM (DDR4 3200 MHz CL16). Dopiero po obniżeniu rozdzielczości do 2560x1440 uzyskano na tej konfiguracji średnio 66 klatek na sekundę.

Warto zwrócić uwagę na testy wydajności opcji, którą redaktorzy Guru3D określili mianem „Ultra TX/High Quality”. W nich wszystkie elementy grafiki skonfigurowano na „High”, czyli o jeden stopień poniżej maksimum, ale zachowano tekstury Ultra. Takie ustawienia wykorzysta zapewne wielu graczy, gdyż tylko w przypadku tekstur widać sporą różnicę między High i Ultra, a wzrost wydajności jest duży.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2019-11-06 20:23:02